Istnieje nowsza wersja tego artykułu opublikowanego 2021-05-06. Przeczytaj wersję najnowszą.

Potrzeby szkoleniowe w zakresie kompetencji kluczowych osób dorosłych

Autor

  • Aleksander Kobylarek University of Wrocław, Institute of Pedagogy, ul. Dawida 1/3
  • Luba Jakubowska
  • Kamil Błaszczyński

DOI:

https://doi.org/10.15503/andr.2021.neon.pl

Abstrakt

Prezentowany raport, zawiera informacje o potrzebach edukacyjnych oraz ilościową ewaluację instytucji zatrudniających edukatorów osób dorosłych oraz pracowników NGO w krajach partnerów projektu (Polska, Francja, Włochy, Portugalia), w innych krajach europejskich i niektórych krajach pozaeuropejskich.
W badaniu wzięło udział 1176 ankietowanych. Istotny jest fakt, że badanie było przeprowadzone w różnych krajach – nie tylko w krajach partnerów  realizujących projekt. Stanowi to gwarancję, że uzyskane wyniki, odzwierciedlają sytuację europejskiego sektora edukacji dorosłych.

##plugins.generic.usageStats.downloads##

##plugins.generic.usageStats.noStats##

Biogram autora

Aleksander Kobylarek - University of Wrocław, Institute of Pedagogy, ul. Dawida 1/3

PhD in humanities, assistant professor at the University of Wrocław (Poland) in Departament of Pedagogy, manager of the University of the Third Age in the University of Wrocław up to 2016, author of more than 100 scientific publications, including articles, books, chapters, editor-in-chief of international scientific "Journal of Education Culture and Society" and "Ogrody Nauk i Sztuk (Gardens of Science and Arts).

Opublikowane

2021-05-06

Wersje

Jak cytować

Kobylarek, A., Jakubowska, L., & Błaszczyński, K. (2021). Potrzeby szkoleniowe w zakresie kompetencji kluczowych osób dorosłych. Andragogy Adult Education and Social Marketing, 1(1). https://doi.org/10.15503/andr.2021.neon.pl